És obligatori estar afiliat a Conex i inscrit en aquesta activitat.
Dimecres anirem al Parc Torreblanca, quedem a les 10 h a l’estació d’Ernest Lluch (L5) sortida per Av. Xile i agafarem el Tram.
Passejada pel parc Torreblanca
20/05/2026
Dimecres 20 de maig
.




