Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Agenda d'activitats

• 02/02/2023
    Dijous 2 de febrer
    Ens trobarem a les 10, la plaça del Virrei Amat cantó passeig de Fabra i Puig, a la sortida de la parada del Metro, Virrei Amat, de la línia 5, la blava.

Agafarem el bus 182, i baixarem passat el Castell de Torre Baró, on comença el Camí de les Aigües. Seguint aquesta pista, gaudirem de les vistes de Barcelona i del Vallès, passarem pel mirador del Forat del Vent i per Casa Juaco, on esmorzarem. Continuarem per davant de can Valldaura, cap al Turó de La Magarola on agafarem el camí de baixada cap a les instal·lacions universitàries de les Llars Mundet.
  • 26/01/2023
    Dijous 26 de gener
    Ens trobarem a les 10, al Parc de les Tres Xemeneies, Avinguda Paral·lel, cantonat passatge de la Canadenca, a prop de l’estació Paral·lel de la L 3, la verda, del FMB

Pujarem fins al Castell de Montjuïc. Passarem pel parc del Poble Sec, els jardins de l'Hotel Miramar, arribarem al Mirador de l'Alcalde. Pel camí que envolta el Castell, on esmorzarem, creuarem fins al Mirador del Migdia. Ja de baixada passarem pels jardins de Mossèn Cinto Verdaguer.
  • 26/01/2023
    Organitzat per departament d'Ediconex
    Conex com ampliació de les seves activitats "D'iniciació a l'escriptura" i "Taller d'escriptura creativa", i com cada any, organitza per a Sant Jordi un concurs literari per estimular a totes aquelles persones que els agrada escriure.

Es pot participar, presentant treballs en les modalitats de Narrativa, Poesia i Assaig. Es pot participar en més d'una modalitat.

ANIMAT I PARTICIPA
  • 19/01/2023
    Dijous 19 de gener
    Ens trobarem a les 10, a la plaça Kennedy, a la sortida de l’estació Avinguda Tibidabo, dels FGC, línia L7, a la cruïlla del Carrer Balmes amb Passeig de Sant Gervasi.

Veurem els jardins de la Tamarita i pujarem pel carrer del Císter fins al Monestir de Santa Maria de Valldonzella. Seguint per carrers del barri arribarem a la Torre Bellesguard. Continuarem, a prop de la ronda de Dalt, fins als Jardins de Can Sentmenat, on esmorzarem. Passejarem pel Parc del Castell de l’Oreneta. Creuarem la ronda de Dalt i passarem davant el Monestir de Santa Maria de Pedralbes. Baixant per l'avinguda de Pedralbes veurem la Porta del Dragó als Pavellons Güell i continuarem fins a l'avinguda Diagonal.
  • 12/01/2023
    Dijous 12 de gener
    Ens trobarem a les 9:30 de la Plaça Catalunya, al cantó del carrer Pelai, davant del cafè Zurich. Agafarem els FGC, línies Sabadell o Terrassa, fins a Peu del F. on prendrem el Funicular a Vallvidrera Superior; títol TMB d’una zona. Si voleu anar directament a Vallvidrera, ens trobarem a la sortida del Funicular, cap a les 10.
  • 10/01/2023
    Dimarts 10 de gener a les 17:00 h, en el centre de Conex Travessera
    Pel·lícula: La mandolina del capità Corelli  (2001)  de John Madden
    protagonitzada per: Nicolas Cage, Penélope Cruz, John Hurt, Christian Bale.
  • 22/12/2022
    Dijous 22 de desembre
    Ens trobarem, a les 10, a la sortida de l'estació de Metro: Guinardó - Hospital de Sant Pau, de la línia 4, la de color groc, tocant a l’entrada de l'Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau, al Carrer Mas Casanova, al costat de  Ronda del Guinardó i cantonada al carrer Sant Quintí.

Pujarem pel Carrer Telègraf fins a l’entrada del Parc del Guinardó. Passarem pel Mirador del Nen de la Rutlla, el Pont de Mühlberg i pujarem fins a les Bateries Antiaèries del Turó de la Rovira on esmorzarem i gaudirem de les vistes. De baixada passarem pel Mirador de Joan Sales, la petita església de la Mare de Déu del Coll i el Parc de la Creueta del Coll.
  • 15/12/2022
    Dijous 15 de desembre
    Ens trobarem, a les 9 a l'estació de Sants de Renfe, al costat de les taquilles de Rodalies.

Agafarem un tren de la línia R2 fins a Vilanova i la Geltrú. El bitllet té un preu de 4,60 €, amb la targeta daurada tens un 40% de descompte. Si voleu anar directament a Vilanova, ens trobarem a l'estació de Renfe de Vilanova a les 10, sortint pel cantó del mar.
  • 15/12/2022
    L'últim dimecres de cada mes de 17:00 a 19:00 en el Centre de Conex Travessera
    Començament el dimecres 25 de gener

Club de Lectura en anglès, a càrrec d'Anne Dwyer, on es llegiran relats curts per aprendre nous referents de parla anglesa.
  • 13/12/2022
    Dimarts 13 de desembre a les 17:00 h. en el centre de Conex Travessera
    Pel·lícula: Orgullo de raza  (1955)  de Douglas Sirk.
    Protagonitzada per:
    Rock Hudson, Barbara Rush, Jeff Morrow.
  • Cursos i Tallers
    Destinats a persones més grans de 50 anys
    S'imparteixen més de 80 cursos als quals assisteixen al voltant de 800 usuaris.
  • VOLUNTARIAT
    Tenim 3 tipus de VOLUNTARIAT
    Voluntariat docent.
    Voluntariat per a gestió i administració.
    Voluntariat per a Cangur Amic.
  • Agenda
    Esdeveniments d’interès realitzats a Conex.
    Activitats puntuals o periòdiques que es faran durant el curs.